Friday 10 January 2014

15/12/13 - Eda & Zul Engagement...Congratulations!!


Thank you Eda for your first time order from EBC dan tahniah atas pertunangan anda...harap2 semua nyer menepati citarasa and spesifikasi...cewahhhh...mcm nk dapatkan kelulusan dari SIRIM lak. Anyway...jom layan kek Eda & Zul yang chomel and menggoda tue.....suka sangat...tercapai jua hajat nak deco dengan tema hitam dan merah....sukaaaaaa.....

Red Velvet Cake +  Filling Cream Cheese
Deco: Soft Fondat + Gumpaste Flower
Theme: Black with a touch of red flower
Carrot Walnut Cake +  Filling Cream Cheese
Deco: Soft Fondat + BC Flower
Theme: Purple
Ngeee....eda juga menempah Pavlova sebagai salah satu hantaran nyer...lupa lh nk snap pictue.....huhuhuhu...layannn lagi

2 comments:

  1. Assallamualaikum dear sister,
    Beautifully decorated cakes. Surely it tastes delicious too.
    I wish I could make one like that but I had never try making cakes before. Mmm.. maybe it should be in another one of my new year resolutions. Insha Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. ..thanks dear....
      When there is a will...there is a way...I really loves baking...and I hope people will enjoy my handmade as I enjoy it too...caiyok2 linda....

      Delete